Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeCó¿. Mój ubiór w mro¼ne poranki to: buty tzw. robocze ze stalkap±, "d¿insy", pod nimi rajtuzy kolarskie-zimowe, t-shirt, bluza... najwa¿niejsza jest kurtka (na kurtce nie warto oszczêdzaæ), rêkawice narciarskie s± ok. Bardzo wa¿ne! W czasie jazdy po mrozie nie wolno zaciskaæ mocno d³oni na kierownicy! Owszem, uchwyt musi byæ pewny, a rêka gotowa do ruchu w ka¿dej chwili, ale w mro¼ny poranek trzeba co jaki¶ czas poruszaæ swobodnie palcami. Ciep³a krew nap³ywa z tu³owia naszego cia³a do palców i nic z³ego siê nie dzieje, nawet w zwyk³ych rêkawicach motocyklowych mo¿na spokojnie jechaæ. Je¶li dopu¶cimy do wych³odzenia palców, to ju¿ nie odzyskamy ciep³a i wtedy nawet siêgniêcie do hamulca jest problematyczne nie mówi±c o jego naci¶niêciu. Nie rozwi±za³em do tej pory problemu jazdy we mgle. Woda osadza siê na zewnêtrznej stronie szyby w dwie-trzy sekundy i potrafi nieprzyjemnie zaskoczyæ. Przy jako¶ci naszych dróg, ca³y sens jazdy we mgle siê ulatnia.
OdpowiedzChyba dwa tygodnie temu by³o kilka takich mocno mglistych dni, przednia szyba zda³a egzamin. Zanim j± za³o¿y³em musia³em je¼dziæ z otwartym he³mem albo co chwilê przecieraæ szybkê. Za to marz³y mi ³apki bo do kymco nie umiem znale¼æ os³on na rêce^^
Odpowiedz